See Skin Care Cure-All on põhjustanud mõningate inimeste juuste langemise

See Skin Care Cure-All on põhjustanud mõningate inimeste juuste langemise

Dorothy Atkins

Dorothy Atkins | Peatoimetaja | E-mail

A-vitamiini derivaadid retinoidid on pikka aega olnud dermatoloog-lemmik kortsude vähendamiseks ja plekidest eemaldamiseks, kuid nagu iga kosmeetikatoote puhul, on teil endiselt oht pärast soovimatute kõrvaltoimete ilmnemist pärast kasutamist. Kuigi retinoidid on tuntud aeg-ajalt, mille tagajärjeks on kuiv, kiht nahk, teatavad inimesed nüüd, et on ka uus, raskem kõrvaltoime.

Hiljuti said pärast seda, kui üks Reddit'i kasutaja nimetas kosmilise katastroofi, et Tretinoini (retinoid põhinev toode, mida nimetatakse ka Retin-Aks) kasutamise ajal liigse juuste väljalangemisega, reageerisid teised inimesed oma kogemusega, kui nad kasutasid liiga palju ravimeid pärast Tretinoini kasutamist.

Sul võib samuti meeldida: süsteem, mis täielikult muutis selle naiste juuksed 8 kuuks

"Paar nädalat pärast Trentinoini alustamist märkasin, et ma kaotan juuste hulka," selgitas kosmiline katastroof. "Nüüd sain aru, et Trentinoiin võib põhjustada seda peaaegu 10 nädalat pärast seda, kui ma esimest korda märkasin sümptomit."

Üllatavalt selgub, et see võib olla võimalus. Uuringud näitavad, et liiga palju A-vitamiini - tavaliselt toidulisandina - imemine võib põhjustada juuste väljalangemist. Kuigi A-vitamiini sisaldavate toodete paikset manustamist imendub ilmselgelt erinevalt kui neelata, kinnitab toidu- ja ravimiameti hiljutisel uuringul, et aktuaalsed kosmeetikavahendid võivad ikkagi kasutajaid ohustada juuste väljalangemise, eriti kui neid kasutatakse ülemääraselt.

Kuid mitte kõik arstid ei nõustu sellega. "Kuigi retinoidid võivad olla ärritavad ja kui te kriimustada liiga palju, võib see põhjustada juuste väljalangemist, siis me kasutame mõnikord retiniidi juuste kasvu koostistel, et aidata juuste taastumist ja juuste regenereerimise ning peanaha ja juuste kvaliteedi paranemise stimuleerimist," selgitab New Yorki dermatoloog Doris Päev, MD, rõhutades, et need tooted võivad tegelikult olla hea juuste jaoks.

Beverly Hills'i dermatoloog Rhonda Rand, MD, nõustub, et on ebatõenäoline, et kui Retin-A või teised paiksed retinoidid rakendatakse ettenähtud viisil, põhjustab koostisaine juuste väljalangemine. Tegelikult märgib ta, et "Retin-A oli Rogaine'i efektiivsuse tõstmiseks kunagi kasutusel". Kuigi idee oli, et Retin-A võiks aidata suurendada minoksidiili imendumist, on üks kõrvaltoimeid märkinud, et mõned "inimesed said oma kehas karvades ärritunud ja see võib põhjustada juuste levikut."

Tõmme? Ärge jälgi oma retinoidide välja viskama. Kui teil ei esine retinoidide kõrvaltoimeid, ei ole põhjust seda nahahooldustoote ravi lõpetada. Kuigi üsna haruldane põhjustab retinoidide esinemisel esile mingeid kõrvaltoimeid, on see kindlasti tähtis meeldetuletus, et öelda oma dermatoloogile, kui kasutate rutiinselt retinoide igaks juhuks, eriti kui teil on kuiva , naha peenestamine või liigne juuste allaneelamine.

Jaga Oma Sõpradega

Seotud Artiklid

add