Kaalutõusmispühad, mis üllatab sind

Kaalutõusmispühad, mis üllatab sind

Dorothy Atkins

Dorothy Atkins | Peatoimetaja | E-mail

Teie kehakaal hakkab suurenema, kui sööte rohkem või harjub vähem, aga mis siis, kui skaala tõuseb ja te ei ole oma toitumist või treeningut rutiini muutnud? Esimesed kahtlusalused võivad olla stress, mis põhjustab magamise puudumist ja tekitab kortikosooli "stresshormooni". Kortisool suurendab isu ja sööb rohkem ja annab rohkem. Une puudus suurendab ka hormoonide taset, mis suurendab nälga ja söögiisu.

Kui olete nende kahtlusaluste kõrvaldanud, on aeg kaevama sügavamale. Siin on üllatav kaalulangetavad süüdlased, keda võite kunagi kahtlustada.

Kilpnäärme

Kehakaalu tõus on vaid üks sümptomitest, mida näete, kui teie kilpnääre ei tooda piisavalt hormooni. Kui teie ainevahetus aeglustub, tunnete ka tõenäoliselt nõrka, külma ja väsinud. Hüpotüreoosi ravimiseks kasutatavad ravimid võivad kaalulangust mõnevõrra tagasi pöörata.

Steroidid

Mõned sportlased kuritarvitavad steroide, kuid neil pole midagi pistmist, eks? Noh, kui te kasutate põletikuvastaseid ravimeid nagu prednisoon, võtate te steroidina. Need põletikuvastased vahendid võivad suurendada isu ja vedelikupeetust, samuti võivad nad ajutiselt muuta kohti, kus teie keha rasvane.

Kas olete näinud rasvkoe suurenemist kõhu, näo või selga, kuna olete võtnud põletikuvastast steroidi? Ärge lõpetage ravimi võtmist järsku, kui olete võtnud seda rohkem kui nädala jooksul. Enne muudatuste tegemist peate kõigepealt oma arstiga rääkima.

Narkootikumid, mis võivad põhjustada kehakaalu tõusu

Teised rasvade pakkimiseks kurtlastavad ravimid on migreeni, kõrge vererõhu, diabeedi ja krambihoogude raviks. Antipsühhootilised ravimid, mida kasutatakse skisofreenia ja bipolaarse häire raviks, on seotud ka kehakaalu suurenemisega. Arst peaks soovitama ravimeid, mis vähendavad kehakaalu tõusu ja ravivad teie sümptomeid ikka veel.

Antidepressandid

Depressiooniga elamine võib olla kahe teraga mõõk. Selline seisund võib põhjustada kehakaalu tõusu ja samal ajal võivad antidepressandid, mida te võtate võitlemiseks, ka kehakaalu tõusu. Mõned inimesed saavad kehakaalu pärast ravi alustamist, sest nad tunnevad end paremini ja söövad paremini. Kui arvate, et teie antidepressant põhjustab kehakaalu suurenemist, ärge muutke annust ega lõpetage ravimi võtmist ilma eelnevalt arstiga rääkimata.

Mis on võidukäik?

Küsige oma arstilt, kas ta saab soovitada teistsugust ravimit, mis ei pruugi põhjustada kaalutõusu kõrvaltoimeid. Ärge lõpetage oma praeguse ravimi võtmist oma arstiga nõu pidamata. Teie arsti nõuanne on nii tähtis kahel põhjusel.

Esiteks, teie kasutatav ravim võib teie tervisele olla kriitiline. Teiseks, teie ravim ei pruugi teie kaalutõusuks süüdlane olla.

Teie arst võib mängida olulist rolli, et aidata teil välja selgitada, kas kehakaalu suurenemine on seotud ravimi või meditsiinilise seisundi põhjustatud ainevahetuse vähenemisega. Te saate võidelda aeglustuva ainevahetuse abil. Alusta liikumist, et tõsta loogilist ainevahetust.

Jaga Oma Sõpradega

Seotud Artiklid

add