See Naise sõltuvus tavalisest nahahooldustootele jäi tema nahale toores ja põletatud

See Naise sõltuvus tavalisest nahahooldustootele jäi tema nahale toores ja põletatud

Dorothy Atkins

Dorothy Atkins | Peatoimetaja | E-mail

Kui ma esimest korda nägin Inglismaal 50-aastase naise Juli-Anne Cowardi pilte, sain sõnu kaotada. Mis oleks võinud juhtuda, et muuta tema nahk välja sellisel viisil, ja kas see on võõrasõnnetus või haigusseisund, mis esineb sagedamini kui me teame? Siin on tema lugu, samuti top dermatoloogide tagasiside.

Nagu DailyMail Aruande kohaselt tunnistas Armastus, et enamus elus on steroidsete kreemide suhtes sõltuvuses, pärast seda, kui tema ema hakkas neid kolme kuu vanusega ravima, et leevendada tema sügelevat ekseemi. Aastate jooksul hakkas Coward püüdma oma küünte pealt ära võita, võites "korrapärase steroidide kõrvaldamise" võitluse, mis jättis talle valuliku, lõhenenud naha (vt siin ja siin) valulikke ägenemisi. Ühel hetkel ütles ta, et tema kogu keha on kaetud "toores plaastritega ja kibuvusega".

"Mida kauem ma olen ilma nendeta, seda paremini saan," ütles Coward DailyMail. "See oli tõesti emotsionaalne. Ma nutsin ja nuttis, sest ma ei suutnud uskuda, et see minuga juhtus. Ma olin hirmunud ka tulevaste väljavaadete pärast, aga ma teadsin, et pean silma peal hoidma kreeme ja igaühe jaoks. Ma tunnen ennast paremini ja paremini. Ma tahan öelda teistele, et ma mõistan, et steroidi kreemid tulevad välja, on hirmutav, kuid toetus on seal olemas [ta liitus veebipõhise toetusgrupiga, Rahvusvahelise Topic Steroid Addiction Võrgustik, 2016.] Ma näen kindlasti edusamme. Järgmisel päeval suutis ma nelja miili jalutuskäiku, milleks poleks aastaid teinud. " Põhjus? Armastus ütleb, et tal oli nii palju valu, et ta ei suutnud riideid peale panna, ja kui ta seda tegi, pidi ta neid end sees kandma, nii et õmblused ei ärritaks nahka.

Kui Coward jõudis oma 20-aastasteni, kasutas ta igal päeval väikese annusega steroidkreemi, et nahk oleks selge, kuid kui ta lõpetaks selle kasutamise, siis tema nahk taas põlema hakkaks. "See tundus peaaegu nagu sõltuvus. Kui ma seda ei kohaldanud, hakkab mu nahk põletama. Ainus võimalus, kuidas ma inimestele seda kirjeldada, on see, et mulle tundub, et minu riided on valmistatud uluklastest ja täidetud seemnetega. hirmul, et koor lõpeb. "

Lisateavet "steroid-koerte sõltuvuse kohta" pöördusin pöördunud Beverly Hillsi, CA-s, dermatoloog Rhonda Rand, MD ja New Yorki dermatoloog Adebola Dele-Michael, MD. Siin on, mida nad pidid ütlema.

Dr. Randi sõnul toimivad paiksed steroidid veresoonte kitsendamiseks, mille tulemuseks on vähem punetust ja ärritust. Seetõttu on mõistlik, et need, kes neid kasutavad, kasvataks "neile", sest kreemid muudavad naha välimuse ja paremuse. "Ma näen nahahaigustega patsiente, mis on tekkinud tavapäraste steroidsete kreemide kasutamisel nii sageli kui iga nädala tagant. Kuigi see juhtum on äärmuslik (raske on öelda, mis toimub, vaadates tema pilte ja mitte korralikku eksamit), steroid kreemi ülekasutamine või väärkasutamine on sagedamini kui teie arvates. Seega on selle naise juhtum tõstatanud steroidsete kreemide kasutamise olulise teema. "

Dr Dele-Michael selgitab: "Inimesed võivad muutuda sõltuvaks aktuaalsetest steroididest, sest kuna nad saavad ravida teatavaid nahahaigusi, võib steroidkreemide kasutamise lõpetamine põhjustada tagasilöögiefekti, kui inimese nahk võib põletada isegi esialgsest nahast halvemaks See nähtus võib olla hirmutav ja põhjustab inimestel jätkuvalt aktuaalset steroidide kasutamist. See on põhjus, miks peaks küsitama lauaga sertifitseeritud dermatoloogi asjatundlikkust nahalööbe korral. Toopiliste steroidide pikaajaline kasutamine võib muuta naha habras , mis põhjustab kergesti rebenemist ja verevalumit ning muudab naha nakkuste suhtes kalduvamaks. "

Mõlemad arstid nõustuvad, et kuna saadaval on palju erinevaid steroidseid kreeme (ja seitse erinevat steroidide kategooriat), on kriitiline külastus peaministri asemel pardal sertifitseeritud dermatoloogina. "Kui inimene kasutab liiga palju steroididest koort või nahka liiga tugevat, võivad sellel esineda komplikatsioonid," räägib dr Rand. "Üldarstid ei pruugi olla teadlikud nende toodete spetsiifilistest tugevatest külgedest ja soovitustest. Olen kuulnud ka patsientidelt, et nende apteekrid otsustasid anda neile erineva koore hinna alusel, mis on ka mure. apteekrid ei ole ka teadlikud nende kreemide spetsiifikast. Siiski, kui neid kasutatakse sobivalt, võivad steroidkreemid olla kogu mängujuht ja isegi aidata inimesi elada. "

Jaga Oma Sõpradega

Seotud Artiklid

add